Ankomst til Flyvestation Aalborg:
Det er muligt at ankomme til løbsområdet fra kl. 14:00. fredag 1.september.
ALLE skal ankomme via Hovedvagten ved Flystation Aalborg, Thisted Landevej 53, 9430 Vadum.
DIT STARTNUMMER SKAL MEDBRINGES.
STARTNUMMERET ER DIN ADGANGSBILLET TIL OMRÅDET.
Afhentning af startnummer:
Dit startnummer SKAL ubetinget afhentes inden løbet, da startnummeret er din ’adgangsbillet’ til løbsområdet.
Startnummer kan afhentes hos: Design cykler Aalborg (City Syd), i perioden 28-31. august indenfor butikkens åbningstid.
Hangar RNR:
Vi har fået stillet en stor hangar til rådighed under løbet. Denne hangar fungerer som samlingsplads før og efter løbet. Her vil der være startbokse, præmieoverrækkelse, udlevering af væske mv.
Parkering vil være i umiddelbar nærhed af denne hangar. Gå afstand op til 500m kan forekomme.
Vi serverer gratis kaffe og kage igennem velvilligt stillet til rådighed af SPONSOR
Målområdet:
Start og Mållinje er beliggende i umiddelbar nærhed af den hangar som vi har til rådighed.
START / RUTE:
Familierute: 16:00
Der hygges i 45 min + omgangen færdig
Race 1 (Passagerfly): 17:30 (opvarmning på ruten 17:00)
Der køres 55 min + omgangen færdig Race 2 (Jetjægerne): 19:00 (opvarmning på ruten 18:00)
Der køres 55 min + omgangen færdig
Væske:
Der vil blive etableret væske-depot i start/målområdet.
DET ER STRENGT FORBUDT AT SMIDE FLASKER, GEL-WRAPS ELLER LIGNENDE PÅ OMRÅDET, DA DETTE KAN HAVE KONSEKVENSER FOR FLYTRAFIKKEN!
Omklædning:
Der kan klædes om i begrænset omfang i Hangaren eller evt. opstillede telte. I øvrigt henviser vi til den svenske ’Vådkludsmodel’ ved egne biler.
Toiletter:
Der vil være toiletfaciliteter indendørs og udendørs toiletvogne.
Taskeopbevaring:
Der oprettes ikke overvåget taskeopbevaring under løbet. Husk på, at der i princippet kun er deltagere til stede i området. Tasker kan efterlades i Hangar, – på eget ansvar – under løbet.
Præmier:
Vi afholder lodtræknings præmieoverrækkelse.